Torsdag

Ojoj, nu var det verkligen länge sen jag uppdaterade något här på bloggen. Har inte haft någon lust och så har jag verkligen insätt att det tar mycket tid. Har inte alls suttit speciellt mycket framför datorn nu under påsklovet.

Jag hade lovat mig själv att jag skulle plugga som en tok nu under påsklovet, men så blev inte tyvärr inte. Eller än är det inte för sent att sätta igång.

Dagens schema ser ut så här:
* Äta frukost
* Fylla i gymnasiepapper som ska skickas in
* Fixa fram massor med papper det den jävla kommun angående gymnasievalet. 
* Springa ner till gymmet och träna
* Skriva en analys till svenskan

Tidigare i veckan har jag shoppa en hel del faktiskt. Tycker inte att jag har så mycket pengar att jag kan göra det, men faktum är att jag köp allt på antingen rea eller med en rabattkupong.

Nu ska jag ta och gå och fixa lite frukost till mig
Ha en bra dag ? Josefin

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-03-27 @ 09:35:49
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Linda

Du får lägga ut bilder på sakerna du köpt! Kram

2008-03-27 @ 09:45:56
URL: http://lindahelena.blogg.se
Postat av: johanna

hejhej syrran den där dagen var någ inte så himmla rolig,eller kul.:)

2008-03-27 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0