Tjejbråk

Hemma igen efter en frustrande dag. Bråkade nämligen med en utav mina kompisar, vilket aldrig är roligt. Jag vill bara skrika och gråta på en och samma gång. Det här bråket var bara så töntigt och jag hoppa verkligen att vi kan vara kompisar igen som vanligt imorgon. Jag kommer i alla fall att släppa det. Det är bara en sak som jag ska göra för att det ska kännas bättre för henne, hoppas att det kommer bli bättre i alla fall. Måste göra det nu under kvällen. Trodde inte det behövdes utan jag trodde jag har hanterat situationen på bästa sätt, med det hade jag tydligen inte. Därför är det lika bra att fixa till det.

Hur har er dag varit? INge bråk hoppas jag.

Ha en bra kväll ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0