Tisdag

MÅste börja med att gratta Emelie på hennes 16-års dag, GRATTIS gumman. Hoppas du får en jättebra dag.

Nu är dagen kommen, idag ska jag redovisa engelska. Jag tycker inte att det ska bli så roligt men det ska bli skönt att bli av med det här skitsteget. Hoppas verkligen att jag bli godkänd. Nu på morgon i skolan ska jag skriva klart det allra sista på engelskan, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska ta och jobba med, vi får se helt enkelt. Vad ska ni göra idag? 

Efter skolan ska jag i alla fall ner och träna lite hade jag tänkt. Har faktiskt lite träningsverk idag, älskar träningsverk! Igår hade jag fokus på att träna överkropp, så idag blir det massor emd ben. Jag tycker nog att ben är det som är roligast att träna, vet inte varför utan det bara är så.

Ha en bra dag ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack gumman :)

2008-03-19 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0