Tisdag

God morgon på er allihop! Hoppas ni har sovit gott för det har jag gjort. Känner på mig att jag kommer att få mycket gjort i skolan idag, vilket känns bra. Tyvärr är det så att jag måste sitta själv för att jag ska kunna jobba som bäst. Eller det fungerar skitbra och sitta med bara en av mina kompisar också. Men idag är bara Madde och Patricia i skolan så det blir väl dem som sitter tillsammans och jag själv. jaja, gud va tråkigt jag är som sitter och skriver om hur jag ska jobba i skolan idag.

Efter skolan har jag spelning. Jag spelar tvärflöjt för er som inte visste det. Efter det ska jag åka ner till gymmet och lyfta lite skrot har jag tänkt. Måste verklingen köra järnet nu innan golfsäsongen snart är här.

Vad har ni för planer idag?

Ojoj nu rinner tiden iväg, måste gå och göra mig iordning nu och packa träningsväskan.

Ha en bra dag ♥ Josefin

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0