Snart helg:D

Nu ha vi precis ätit lunch så nu passar jag på att skriva ett inlägg när jag ändå bara sitter och väntar på matten som börjar om en kvart. Till lunch var det potatismot och falukorv. Gillar inte potatismos och korven såg inte så trevlig ut, men jag åt lite så att jag klara mig här framöver. 

På matten ska vi bara jobba med våra steg, i 45 min. Efter det har vi samling och sen så slutar vi: HELG!:D I helgen ska jag ta det lugn men jag tror att jag måste plugga lite. Sen så ska jag också förbereda present till min mamma som fyller 40 på torsdag.

Ute skiner solen och det är jättehärligt, synd bara att man måste sitta in och uggla i skolan.

Bye ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0