Onsdag

Nu sitter jag här vid datorn och äter frukost. Ute snöar det ganska mycket och nu ligger det även snö på marken. Känns inge roligt eftersom jag vill ha sommar och vår. Vinter skulle det ha varit för länge sen.

Idag är det ännu en lång skoldag. Vet inte riktigt vad jag ska jobba med men jag tror att jag ska börja med ett nytt engelska steg, samt läsa ut min sista svenska bok av femden här terminen. Fast jag ahr mycket att göra känner jag mig inte stressad vilket är jättebra.

Även idag efter skolan ska jag ner och träna lite. Tills idag har jag skrivit ner lite vilka övningar jag ska göra. För igår kände jag att träning inte blev så bra som den kunde bli.

Nu ska jag kolla några bloggar innan jag måste ta och cykla till skolan
Ha en bra dag ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0