Onsdag

God morgon! Jaha, då var det ännu en skoldag. Idag har vi två stycken språkpass i skolan, först engelska och sen spanska. Den övriga tiden blir det matte, spanska frasor och läsa lite bok till svenska. Känns även idag som det kommer bli en bra pluggdag. Tror det är för att jag verkligen har bestämt mig för att jag måste plugg. Vi har verkligen massor att göra i skolan. Konstigt nog känner jag mig inte så stressad viilket är jättebra.

Efter skolan ska jag ner på stan och klippa mig. Tror att jag har bestämt mig för att inte klippa lugg utan jag ska behålla den frisyeren som jag har eftersom jag trivs så bra med den. Skulle däremot vilja lägg i lite ljus slingor, är fint när det snart är vår.

Vid sextiden ikväll ska mamma och jag åka iväg och bestämma tyg till min klänning som jag ska ha på avslutningsfesten med skolan. Vill ha ett rosa tyg.

Nu måste jag gå och sminka mig innan det är dags att cykla till skolan.

Ha en toppen bra dag ♥ Josefin

Massor med kramar till Bea som gjorde en ny och jättefin header till mig igår!
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0