Lugg?

Nu är första skoldagen på den här veckan avklarad. Har inte gjort så mycket bortsett från att vi haft idrott. Sitter nu i skolan och kollar på lite bloggar. Senare ska Madde och jag ta och traska hem. Senare ikväl ska jag iväg på årsmöte, väldigt tråkigt. Men eftersom jag inte kan säger nej så får jag skylla mig själv. Måste verkligen lära mig att säga nej.

Den här veckan känns oerhört stressig. Det är MASSOR som jag måste gör. Jag måste plugga massor, ska klippa mig, köpa present till mamma, välja tyg till min avslutningsklänning, träna. Känner mig stressad vilket är ganska jobbigt. Snart är det påsklov så det är väl det som jag får ta och se fram emot isället.

Funderar på att klippa lugg på onsdag då jag ska klippa mig, men jag vet inte riktigt.Tycker det är himla snyggt, men jag är rädd för att jag ska se yngre och tjockare ut. Osäker på om det passar mitt ansikte. Är det värt att testa?

Ha en fortsatt bra dag ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: paulina

Lugg är skitsnyggt:)

2008-03-10 @ 13:50:57
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag tycker att du ska testa, för ditt håt växer ju så fort så om du inte gilar de så tar de ju inte så läng tid innan den har vuxit ut..

2008-03-10 @ 14:25:37
URL: http://patriciaaas.blogg.se
Postat av: Sandra

Testa, om du skaffar en lång lugg så kan du sätta upp den med ett spänne om du inte blir nöjd, dom växer ut jättefort :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0