Lördag

Tyvärr så blir mellanrummen mellan mina inlägg ganska stora nu för tiden. Känner ingen inspriation längre eftersom man tvingas lägga ner så mycket tid. Förhoppningsvis kommer vilja tillbaka.

Idag har jag, mamma och pappa varit på handledarkurs för att börja övningsköra. Det var mycket intressant och jag lärde mig massor. Nu ska vi bara skicka in pappaer till vägverket och sen så är förarbevis klart.  Efter kursen som höll på i fyra timmar åkte vi och handlade på ica maxi. När det var kalrt var det bara att åka hem och byta om eftresom jag hade träning med golfgänget. Men nu så är jag hemma igen.

Nu ska jag ta och gå och duscha men jag lovar att det kommer flera inlägg under kvällen, så håll utkik.

Ha det bra ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0