Ledarutbildning

Nu ska jag snart iväg på ledarutbildningen genom golfen. Jag vet inte om jag tycker att det ska bli så kul men jag får hoppas på det. I vanliga fall tycker jag utbildningar är roligt men den här vet jag inte riktigt, det är själv upplägget som inte verkar vara så bra. Den kommer att hålla på mellan 9-16 både lördag ochh söndag. Hela min helg kommer alltså att försvinna bort. Får helt enkelt hoppas att det är värt det.

Det var ett tag sen jag blogga nu men jag har inte haft tid och inspiration till det. Men det är med nya krafter och inspiration som jag skriver detta inlägg. Det kanske inte är så himla intressant men det ör i alla fall ett inlägg.

Vad har ni för planer i helgen?



Ha en bra dag! Snälla håll tummen på att det blir roligt idag:P

Kommentarer
Postat av: bea

Idag ska vi fira syster, som fyllt 20. Annars vet jag inte vad jag ska gö på söndag.

2008-03-01 @ 16:53:21
URL: http://beastyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0