I bilen på väg mot norrland

Nu sitter jag i bilden på upp till Härnösand. Passar på att blogga lite eftersom pappa har trådlåst bredband till sin telefon. Har precis suttit och bläddrat igenom min solo tidning som jag fick av mamma.

Det är 4 timmars bilresa som jag har framför mig just nu. Om ett tag när jag har skrivit detta inlägg och kollat lite bloggar ska jag och min syster kolla lite på film, tror vi ska se på Tonårsliv.

När vi kommer fram senare idag ska vi väl äta och se umgås med pappa moster och hennes man som vi ska bo hos. Dem är så himla trevliga så det blir roligt. Kanske kollar lite på TV också.

Usch, vilket tråkigt inlägg det här blev men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Kanske kommer på något lite senare som jag kan skriva om.

Ha en bra eftermiddag och kväll ♥ Josefin


Kommentarer
Postat av: bea

Hoppas du får det roligt, vi ses när du kommer hem. Puss puss

2008-03-22 @ 12:56:56
URL: http://beastyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0