Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem från Västerås. Det var roligt eftersom Madde följde med. Vi gick i affärer, åt glass och gick lite på IKEA. Jag köpte en låda som jag ska ha alla min golfsaker i. Behöver förvaring för annars blir det att man har saker i hela rummet.

Imorgon har jag planer på att starta "nytt mitt liv." Har tänkt att jag ska kliva tidigare så att jag hinner ta en promenad innan frukost. Sätta igång förbränning redan på morgon. Skulle hemskt gärna gå ner 5-7 kilo innnan sommaren. Det gäller bara att hålla motivationen på topp hela tiden. Kanske någon som har tips på hur jag ska göra?

Ha en bra kväll ♥ Josefin
image97






Kommer förmodligen blogga mer under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0