Åh nej, SNÖ!

Åh nej, det snöar ute. Flingorna är dessutom ganska stora, men dem ligger inte kvar på marken när de har kommit ner. Vill verkligen inte ha snö nu. Jag vill ha våra och sommar, sol och värme. Jaja, bor man i Sverige får man ränka med sånt här.

Nu ska jag snart sicka iväg till skolan. Det blir en ganska kort vecka den här veckan. VI kommer gå 3½ dag, SKÖNT! Sen är det påsklov.

I skolan idag hinner jag inte med så mycket plugg eftersom det är kort dag och vi har idrott. Efter skolan ska jag sicka ner och träna lite på friskvårdarna. OCh efter det ska jag till min moster och grattulera henne för hon fyller år idag. GRATTIS Mian!

Övriga kvällen blir lugn, ska väl förbereda mig lite till min engelska redovisning. Det kommer verkligen bli min värsta dag den här veckan. Vet inte ens om jag kommer lbi godkänd, men jag hoppas på det.

Nej nu ska jag ta på mig mina ytterkläder och ut i snöovädret.

Ha en bra dag ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Snö ja.. Visst är det trist?!

2008-03-17 @ 08:21:03
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Viktoria

usch, hoppas du får en bra dag endå!

2008-03-17 @ 08:25:08
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0