80-tals fest

Ikväll ska tjejerna komma hem till mig på en liten "fest". VIlle ha något annorlunda så vi kom från till att det skulle vara kul att ha ett tema, temat blev 80-tal. Tror och hoppas verkligen på att et blir en toppen kväll tillsammans med tjejerna. Ska bjuda på kycklingsallad, riktigt gött.

Nu är jag i skolan. Madde och Linda stå och flätar mitt hår samtidigt som jag skriver detta inlägg. Älskar när folk håller på med mig hår.

I skolan idag är det inte så mycket, efter lunch har vi matte.

Efter skolan ska jag gå hem och fixa till festen. Måste också ha gått om tid för att göra mig iordning.

usch vilket tråkigt inlägg det här blev men, men.

Ha en bra dag ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0