16 år idag!

Idag fyller jag äntligen 16-år. Visserligen är det inte så speciellt att fylla år, om det inte vore för att jag får börja övningsköra idag! Faktum är att jag precis har kommit hem nu efter att ha övningskört för första gången. Måste faktiskt medge att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Det var skitkul och jag längtar redan tills nästa gång som jag ska köra.
 

Sitter nu och väntar på att släkten ska komma och fira mig. Ska bjuda på smörgåstårta som min mormor har gjort.

Tack till Linda och Madde som grattar mig på sin blogg! Massor med kramar till er båda!

Glöm INTE att skriva en kommentar med grattis i till mig:P


Kommentarer
Postat av: Patricia

GRATTIS, jag grattar faktiskt oxå dig på min blogg! tihi.. :P

2008-03-04 @ 20:48:21
URL: http://patriciaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0