Träning med STOR boll

Har precis kommit hem nu efter att ha träffat. Jag åkte ner till gymmet direkt efter skolan. Jag tycker att det gick väldigt bra att träna idag. KÄnner i kroppen att jag har tränat, vilket är super! Jag är himla taggad nu för tiden när det gäller träning, vilket är possitivt.

Den första skoldagen har varit helt okej. VI hade föreläsningar hela dagen vilket var lite jobbigt.

Nu ska jag ta och kolla lite på bloggar och kommentar för att få lite mer läsare här på bloggen innan det är dags för mat.

Ni som är innan på min blogg får GÄRNA kommentera mina inlägg och säga vad ni tycker. Kanske ni tycker att jag ska skriva om andra saker.

image61
Stor del utav min träning ídag bestod utav träning på en stor boll. Så som tex visar.
Den tränar jag på för att i huvudsak träna upp en stark bålstabilitet


Har ni testat är träna med en sån boll någon gång tidigare? Själv tycker jag att det är himla effektivt och roligt eftersom det finns så många olika övningar att göra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte riktigt tränat med en boll tidigare,men jag följde med en kompis till ett gym där hon tränar, då skulle vi testa den men vi kunde inte riktigt och så började vi kittla varandra när vi satt på den så det slutade med att båda låg på golvet och gapskrattade :D Fast det var ett tag sen...kram

2008-01-09 @ 18:38:31
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0