Tävling hos Linda

Se hit allihopa, Linda har en superrolig tävling just nu på sin blogg. Priset är en personlig almanacka som man själv bestämmer hur den ska se ut. Vem vill inte ha en almanacka som är helt unik med egen design. Det blir så mycket roligare att hålla reda på allt och planera.

image620


Jag har följade motivering till varför just jag ska vinna tävlingen om en personlig almenacka:

Skola med massa prov, flera träningar under veckan och massa annat gör att jag måste planera bra för att ha koll på allt som sker. En personlig almanacka skulle för mig göra det roligt att organisera upp allt i mitt liv, få mer koll helt enkelt. Chansen att planera noga kommer att göra att jag får mer tid över till annat.

Det var länge sedan jag stötte på en sån här rolig tävling. Det skulle vara så himla kul att vinna detta eftersom det är ett pris som man har stor glädje och användning utav hela året.


Var med och tävla DU också hos Linda

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Kul att du deltar :D
Måste bara säga att din blogg är super söt : )

2008-01-05 @ 01:04:30
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0