Snart är denna mardröm över

Som ni redan vet är jag uppe i Falun nu. Bara en dag kvar nu och det känns himla skönt. I morgon åker jag med Bea och hennes familj upp till Kläppen för skidåkning över helgen. Det ska bli så himla kul att få göra det efter denna hemska vecka. LÄngtade hem redan första dagen. Ni förstår förstoss inte varför, men jag kan inte berätta det här och nu. Kan säga så mycket som att det är en person.

Idag har vi haft ett utepass där vi fick gå en tipspromenad. Frågorna var assvåra och handlade o våra lärare. Senare idag ska vi ha bild. Det ska bli ganska kul i alla fall.

Hoppas verkligen på att mina uppdateringar här på bloggen blir bättre när jag kommer hem.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0