Sista lovdagen innan skolan

Ja, idag är det dan före skolan börjar igen. Men vi kommer bara att gå imorgon, sen är vi lediga torsdag och fredag, eller vi har hemstudiedag så det kommer att bli en del plugg. När börjar ni i skolan, om ni går i skolan?? Idag har jag varit på utvecklingssamtal i skolan och det gick väldigt bra. Det är inter direkt några problem när det gäller mina studier utan allt bara flyter på. Nu är det bara en termin kvar, sen börjar jag på gymnasiet vilket ska bli skitroligt. För er som inte vet ska jag börja på Elit i Uppsala. Jag kommer att gå elitprogramet i golf på Celcius skolan. Det ska bli himla kul att få sattsa på golfen samtidigt som jag går i skolan. Tror att jag kommer att kunna utveckla min golf supermycket.

Jag har precis kommit hem efter att ha tränat lite på gymmet. Jag gjorde det direkt efter mitt utvecklingssamtal. Det var riktigt skönt att röra på sig lite. Resten utav dagen har jag inget speciellt planerat. Tänke kanske ta och plugga lite, känner mig faktiskt lite sugen på det. Tro det eller ej men jag blev väldigt taggad på att börja jobba när jag var på mitt utveckligssamtal.

Nu sitter jag har och skriver om saker som säkert är jättetråkigt att läsa om. Några förslag på intressanta saker som jag kan skriva om?? Hur har er dag varit förresten?? Hoppas att den har varit riktigt bra.

Nu ska jag jobba lite matte eller så ska jag leka lite med PhotoShop.

image59

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt det mste vara o ha allt klart! Ja får snart panik. Det bästa sättet att lära sig photoshop är att prova sig fram så lycka til! Kram

Svar: Längtar jag me!!!!! Har hittat lite tider vi hörs mer på msn. Utvecklingssamtalet gick som vanligt bra!

2008-01-08 @ 16:00:40
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0