Mönster till klänning

Nu har jag precis beställt ett mönster till en klänning som jag ska sy när vi åker till Falun. Tycker att den är jättefin och hoppas att den kommer att bli det även när jag har sytt den. Tycker att banden bak på ryggen gör pricken över i:et. Jag kommer inte att göra den så lång som den är på bilden, utan jag funderar på att ha den knälång. Vad tycker ni om det?

image66

Jag kommer troligen inte att sy del B, utan jag har förmodlingen en kofta till istället.

Vad tycker ni om den? Tror ni att den bli fin?

Kommentarer
Postat av: Linda

Den kommer bli jättefin! Vart beställde du det??? Kram

2008-01-10 @ 17:34:09
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: patricia

jag tror att de blir jätte fiiint.

2008-01-10 @ 17:35:08
URL: http://patriciamaurd.blogg.se
Postat av: Madelene

Det kommer att bli assssss fint.. Nu ångrar jag mig lite att jag inte valde sy.. :p

2008-01-10 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0