Massor att göra idag

Idag har jag massor som jag har bestämt mig för att göra. Har till och med skrivit en lista på allt för att komma ihåg och så kan jag pricka av när det är gjort. Nu har jag verkligen bestämt mig för att börja ta i tur med saker på en gång i inte skjuta upp dem.

Detta ska jag göra idag:
  • Posta ett brev till expressen
  • Skicka mail till Helen - tjejen från England som kommer till mig nästa onsdag
  • Träna - dagliga dosen= en liten grej som jag ska börja göra varje dag hemma
  • Sortera skolpapper - så att allt är rensat och i ordning 
  • Mail om skjuss - Hämtning på Arlanda, England
  • Dammsuga övervåningen

Ser ut som att jag har ganska mycket att göra här nu ett tag framöver. Men jag bloggar så fort jag har tid och har något att skriva om.

image57

Kommentarer
Postat av: patricia

jag brukar oxå skirva en liten lista på allt som ja ska göra, det hjälper en att faktiskt göra de

2008-01-07 @ 13:46:28
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0