Mail - besök från England

Nu har jag precis skrivit och skickat iväg ett mail till tjejen i England som kommer till mig i nästa vecka. LÄngtar mycket nu och jag tycker att det ska bli super kul att ha henne bo hos mig i en hel vecka. Hon ska följa med mig till skolan och så ska vi hitta på massa annat skoj, bl a åka till Stockholm och kanske shoppa lite vilket alltid är kul. Sen så ska vi förmodligen också åka iväg och åka skidor en dag, till Högbyn tror jag att det blir i så fall.
För er som inte vet var jag hos henne en vecka i våras. Det var roligt, lärorik och ett minne för livet som jag ALDRIG kommer att glömma.

Kommentarer
Postat av: bea

Jag fick mail från hon som kommer till mig idag, ska bli kul när dom kommer!

2008-01-10 @ 10:30:04
URL: http://beastyle.webblogg.se
Postat av: Sofia

Låter roligt! :)
Och shopping i Stockholm är aldrig fel!

2008-01-10 @ 10:35:22
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0