en rikigt skön dusch

nu är jag tillbaka igen efter en riktigt skön dusch. Ikväll ska jag hålla på och packa inför Falun som jag åker till på onsdag. Tycker inte att det ska bli kul, men vad ska jag göra. jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och överleva en vecka. För er som inte vet är det så att skolan åker en vecka per läsår till Falun, där har vi slöjd och hemkunskap under en vecka. Även lite teknik.

Under kvällen har jag tänkt att jag ska hinna med att:

  • Göra klart mina slöjdförberedelser
  • Göra klart mina HKK förberdelser
  • Börja packa

Utöver detta vill jag dessutom hinna med och sitta framför TV med familjen och ta det lugnt.

Vet inte om jag kommer att kunna blogga under nästa vecka. Vill det men jag vet inte riktigt om jag kommer att ha tid. Den som väntar och ser för helt enkelt veta det.

Några förslag på vad jag kan ha för priser i min kommande tävling? jag är helt öppen för förslag.


Kommentarer
Postat av: bea

Vi åker väl ändå på måndag :P

2008-01-26 @ 18:20:52
URL: http://beastyle.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej josefiin:)
/sara i h-sand

2008-02-20 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0