En ny dag

Imorse klev jag upp kl. 7.00 för att jag skulle hinna med och dusha. Efter det sminkade jag mig. NU har jag precis ätit klart min frukost och ska ta och klä på mig. Tror att jag lägger in en dagens outfot senare idag faktiskt.
I skolan idag har jag två stycken föreläsningar som jag ska gå på och sen ska jag väl bara plugga en massa annat.

Efter skolan ska jag trolig åka ner och träna lite på gymmet.

Kv'ällen kommer att bestå utav städning för att tjej från England som ska bo hos mig i en vecka kommer imorgon. Det ska bli jättekul, men måste erkänna att jag är lite småpirrig. Vill ju att allt sks bli bra.

Detta inlägg blev lite konstigt skrivet men det får duga. Brukar i vanliga fall inte uppdatera så här på morgon innan skolan, men det är kanske något som jag ska ta och börja göra. Vad tycker ni om det?

Ha nu en toppen dag för det tänker jag ha
Kram Josefin

image82
Jag giller den här bilden på Rachel Bilson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0