En dag fylld med sport

Sitter med den bärbara dator i knät framför TV och kollar på skidor sprint damer, eller du ska precis skidskytte damer börja. Damsprinten var väldigt spännande med Kalla i storform som briljerade. Vid sex kilometer låg hon i täten då hon blir inblandat i ett fall och tappade genast en massa placeringar. Kalla slutade på en mycket bra andra plats.

För överigt sitter jag och kolla runt på en massa blogga för att få lite inseration till min egna blogg. Behöver kommer på saker som jag kan skriva om. Kom gärna med tips om ni har några.

Senare idag ska jag iväg och träna lite tillsammans med golfgänget. Det blir innebandy och fys som vanligt. Kul att träffas även under vinter som att man kan hålla ihop gemenskapen bättre.


En andra plats idag för Charlotte Kalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0