Diktskrivning

Har i uppgift i svenskan att jag ska skriva dikter, men just nu står det verkligen helt stilla i mitt huvud och jag kommer inte på något alls. Hjälp mig gärna med inspriation och tips på hur jag kan skriva ihop några bra dikter. 

Torsdag och fredag har jag hemstudiedag och då har jag tänkt att hinna med ganska mycket. Målet är nämligen att köra stenhårt nu i början utav terminen så att jag inte kommer att ha så mycket att göra mot slutet. Det som jag har tänkt att göra är följande:
* Planera mitt slödarbete så att det är helt klart
* Jag klart ett steg i svenska ( där ska dikterna vara med )
* Låna bok på bibblan och läsa ut den
* Göra min gymnasiesökning
* Svara på frågor till SO
Helts göra klar ett steg i matte också

Som ni ser är det väldigt mycket som jag har tänkt mig hinna med. Där emellan vill jag dessutom gärna hinna med och blogga.

image62

Hur pluggar ni hemma på bästa sätt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0