Bilder imorgon

Bilderna som jag tog under dagen efter att jag och Linda sminkat oss på Make Up Store kommer jag att lägga in under morgondagen.

Dagen var riktigt lyckad och Linda och jag hade en super dag tillsammans. Kunde faktiskt inte ha blivit bättre. Båda blev väigt nöjda med sina sminkningar. En sak som är säker i alla fall var att jag aldrig förr har handlat så mycket smink på en och samma dag.

image68

Kan verkligen rekomendera att göra en sminking på Make Up Store. Man lär sig så himla mycket saker som är bra att veta. Och så får man smink för samma summa vilket är jättebra. Bilder på det sminket som jag handlade kommer imorgon.

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: Madelene

är grymt sugen på att se hur bilderna blev... Hur mycket smink handlade du då?? puss

2008-01-11 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0