spinning :D

Imorgon ska vi ha aktivitetsdag med skolan. Jag vet inte riktigt om jag tycker att det ska bli kul eller inte. Vi har fått välja mellan olika fysiska aktiviteter och jag valde spinning, vilket jag tycker är himla kul. Skönt att riktigt köra slut på sig själv och bli svettig. Det som känns mindre kul med imorgon är att jag inte kommer at vara i samma grupp som mina kompisar. Fick lov att ha det första passet för att jag har annat senare. Mina kompisar ville inte byta, men det förvånar mig inte. Det är svårt att förklara men det känns som att vi eller jag har glidit ifrån dem sen vi var i Falun. Känns inge kul men så är det.



Har ni testat på spinning tidigare??

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gillar också dom :) får nog bli båda eller ngt!

2008-02-11 @ 21:43:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Linda

Förlååååt!!! :(
Kramkram

2008-02-12 @ 16:06:30
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0