Skidåkning

Igår kom vi upp till Hassela. Här ska vi vara och åka skidor till och med fredag. Idag var första dagen av skidåkning. Det har varit bra väder, inte för kallt och inte för varmt. Det har varit riktigt härligt och jag ser fram emot imorgon. Imorgon kanske jag ska testa att åka lite snowboard, ska hyra i så fall. Jag har åkt det en gång tidigare, men då bröt jag armen. Väldigt klantigt utav mig. Den här gången tänker jag däremot inte göra om det. Tycker ni att jag ska våga mig på att åka snowboard?

Efter skidåkningen var vi iväg och bade lite buddelpool, riktigt skönt. senare nu under kvällen har vi tagit det lugnt, spelat lite Alfapet och kolllat på Anna Pihl.

Ha det gött
Kram


Kommentarer
Postat av: bea

Jag hittade den på netaporter.com

2008-02-18 @ 22:44:25
URL: http://beastyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0