Måndag

Nu sitter jag här i skolan och har inget att göra. Jag väntar på att vi ska cykla ner till idrotten om en kvart. Vi ska ha beeptest, vilket jag inte känner mig så laddad inför eftersom jag är förkyld. Jag får göra mitt bästa och så får det gå som det går.

Efter idrotten åker vi upp til skolan igen och äter lunch. Efter det slutar vi, det är kort dag idag:D. Efter skolan ska jag träffa Camilla. Det ska bli jättkul att få träffa henne, det var verkligen längen sen sen sist. Hon ska komma upp till skolan och möta mig, sen ska vi gå ner på stan och fika eller gå hem till mig och hitta på något.

Vad har ni gör planer idag?


Ute är det jättfint väder med solsken och några grader varmt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Har skiit ont i halsen! Men vi ses nog imorgon, täntke att det itne var någon ide att gå till skolan när jag ändå inte kan va me på idrotten! Men hoppas du får en jättebra dag! Kram

2008-02-25 @ 11:13:02
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: Tobias

svar: antagligen är det därför =P

2008-02-27 @ 09:54:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0