??Kompisar??

Vad är en kompis? En riktig kompis.
Någon man kan lita på, eller...
... någon man kan prata med allt om, eller...
... någon som bryr sig om en, eller...
... någon som är sig själv

Det är inte speciellt svårt att skilja på kompis och kompis. Det är något som jag har lärt mig att skilja på. Tror att det är något som är viktigt att veta just för att ha KOMPISAR.

Vad tycker ni är viktigast hos en RIKTIGT kompis.



Hoppas att ni förstår det jag syftar på med detta inlägg. Kort fattat kan jag säga att det är mina egna tankar, känslor och erfarenheter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svårt, men jag säger nog ärlighet, det är otroligt viktigt :D kram

2008-02-21 @ 20:50:49
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: johanna

jag tycker samma sak som du.

2008-02-22 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0