Inga brutna ben än

Det blev som jag pratade om imorgon, jag åkte snowboard. Både jag, emelie, ida och min syster Johanna åkte det hela dagen idag. Det var riktigt skoj. Svårt att komma igång till en början men sen lossnade det tycker jag. Vi fick lite hjälp av snowboard "proffset" alexandra. Supertack till henne. Nu kan jag till och med rotera så att jag kan åka barklänges, om ni förstår vad jag menar. Vi ska åka snowborad även imorgon. Jag har lite ont i handleder och rumpa, men eftersom att det är så roligt så får jag försöka koppla bort det.

Just nu är jag väldigt nör i kroppen efter en heldag i backen. Snart ska vi ge oss iväg och åka lite på kvällsåkningen men då kommer det bara bli skidor, om jag nu kommer att åka. Är lite osäker på om jag ska göra det eller inte. Jag kommer följa med och sen så får jag se.

idag har det varit mulet och lagan kallt. Imorgon ska det bli sol här i Hassela, riktigt härligt. Hur är vädret hos er?

image89
En bild på mig idag:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt att ni har rolig :D hälsa Emelie, puss

2008-02-19 @ 17:42:54
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0