I väntan på Wallander

Nu sitter jag och kollar runt på en massa bloggar för att fördriva lite tid. Det ända som jg har planerat under kvällen är att se på Wallander. Har redan sett den filmen men jag tycker att det är så bra så att jag ska se den igen. För er som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera att se den.


Bild på hon som spelar Linda i Wallander filmerna. Känns lite konstigt med tanken på att hon är död. Jag kan inte fatta det.

Min favorit av Wallander filmerna är helt klart Mastermind, den är så himla bra. Vilken är din favoritfilm?

Kommentarer
Postat av: johanna

wallander och mörkret

2008-02-25 @ 15:53:17
Postat av: Sandra

Jag gillar inte någon av Wallander filmerna, vet inte varför, det är nog bara för att dom är på svenska, det blir inte lika spännande då tycker jag :) kram

2008-02-27 @ 18:01:27
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0