Hela kvällen fylld med plugg

Jag tror bara att det blir ett inlägg idag. Detta med tanke på att jag har massor att plugga med under kvällen. Vi kommer att ha nationella prov i spanska, onsdag, torsdag och fredag så jag måste ta och förbereda mig.

Idag hade vi aktivitetsdag i skolan. Det var riktigt roligt på spinning. Jag körde riktigt hårt och svetten bara rann. det var länge sen som jag svettades så mycket, men det var härligt. Tror och hoppas att jag har träningsverk imorgon. Tycker om att ha det på något sätt för att då känner man verkligen att träningen har gett resultat. Gillar ni att ha träningsverk?

Hoppas att ni får en roligare kväll än vad jag kommer att ha.


Längtar till sommaren fylld med golf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0