En lista

Hur bor du: I en villa
Brukar du komma i tid: Oftast
Har du bra kondition: vet inte, ganska tro jag
Hur lång är du: 1177 cm
Hur känner du dig just nu: utmattad
Vanligaste färg på dina kläder: ??
Kan du laga mat: Japp
Vad pluggar du: Går i nian...
Vilket är ditt senaste inköp:  Ansiktsvatten
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Projekt just nu: Skidsemester
Vilken tid gick du upp idag: halv åtta
Vad ska du göra i helgen: ingen aning
Var fick du dina senaste pengar ifrån: farmor och farfar
Har du sovit i din egen säng inatt: nepp
Har du haft mörkt hår: jag har ganska mörk just nu
Är du morgonpigg: ja det måste jag säga eftersom jag inte kan sova länga på mornarna.
Vem snackade du med senast: familjen
Stjärntecken: Fisk
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
Snällast denna vecka: svårt att besluta vem
Saknar du någon nu: Japp
Gillar du dokumentärer: det beror på
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska och spanska
När fikade du senast: idag i skidbacken.

Listan tog jag från Sandra

Kommentarer
Postat av: Patricia & Bea & Linda

Hur mkt alkohol är det i din coca cola då?? :P

2008-02-19 @ 20:10:16
Postat av: Madelene, tjenis

Men GUD va lång du va då!!!!!! :O

2008-02-19 @ 21:57:05
Postat av: johanna

den där var lång och du var lång.

2008-02-20 @ 19:10:14
Postat av: Josefin

SVAR: haha, det blev lite fel. läste inte så noga.

2008-02-20 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0