Tisdag

Nu är jag hemma efter en dag fyld med matte. Just nu snurrar en massa siffror runt i huvudet på mig. VI hade mattedag i skolan idag och jag måste faktiskt säga att jag tycker att det var ganska roligt, om inte väldigt bra inför nationella proven.

Efter skolan hade jag spelning och det gick faktiskt skitbra, det var länge sen det gick så bra att spela tvärflöjt.

Direkt efter det åkte jag ner och tränade och även det gick väldigt bra. Körde riktigt hårt och jag känner mig nöjd. Vi även lite nya roliga övningar av KG. Det är kul att man får nya då och då så att man inte lessnar.

För kvällen har jag inga planer. Inget på TV. Jag tror att jag nu ska kolla lite bloggar och sen så ska jag plugga lite, kanske göra klar min spanska och innan jag ska sova ska jag läsa min engelska bok som jag håller på med.

Ha en bra kväll ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha jag med, tänk va nice :D

2008-04-08 @ 18:51:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0