Regnet öser ner

Nu sitter jag här påklädd och allt för att jag skulle bege mig upp till golfen och träna lite. Men när jag skulle åka så började det givetvis att lsregna. Blä säger jag bara. Senare ikväll har jag möte upp på golfen då vi ska prata och planera lite inför golfskolan som jag är med och hjälper till med.

Imorgon ska jag ha hemstudiedag och sitta hem och plugga massor. Är verkligen supertaggad att få mycket gjort. Jag ska göra klart teknik- och NOuppdrag. Ska även göra kalrt ett steg i svenska.

Nu här framöver är det verkligen stenhård träning med golfen som gäller. Jag hsr nämligen blivit uttagen till Upplands distrikslag i golf. Ska spela en match mot Västmanland på Fröåker den 27/4. Äntligen får jag åka iväg på ett roligt "uppdrag". Det här var i alla fall det lilla sista som jag behövde för att tända till det lilla extra inför den här säsongen och nu så är jag grymt taggad att sätta igång.
På torsdag kväll åker delar av dam och herrlaget samt några andra juniorer iväg på golfläger ner till Hjo. Det ska bli skitkul och jag tror att det blir en ganska bra upptakt till säsongen.

Nu ska jag bara vänta på att det ska sluta regna så att jag kan åka och träna.

Ha det bra ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vi kommer att ha det sååå himla kul på lägret alltså... ASKUL!!!! Du får spela som en gud på matchen nu då.. =D

2008-04-14 @ 17:24:10
URL: http://madeleenees.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tack Josefine :D

2008-04-15 @ 08:58:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0