Måndag

Den här dagen har hittills inte varit speciellt händelserik. Har varit i skolan och där hände det inte något speciellt. Efter skolan stannade jag kvar i skolan ett tag och jag och madde planerade idrottslektionen som vi ska ha på onsdag och torsdag. Det ska bli himla kul och jag tror faktiskt att det kommer att gå bra.

Efter skolan stack jag ut och sprang en sväng. Riktigt skönt och det känns skönt efter också. Måste verkligen få bättre kondition.

Nu ikväll har jag bara suttit vid datorn och kollat runt på massa bloggar och andra hemsidor. NU väntar jag på att sjukhuset och Anna Phil ska börja. Det är de ända planerna jag har för kvällen.

Ha det bra ♥ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0