Golf, golf och ännu mera golf:)

Sitter och äter lite nudlar nu innan jag ska sticka upp till golfen och träna. Hade träning igår och det gick riktigt bra så nu är jag taggad på mer träning idag. Det ända som är lite tråkigt ät att jag trampade snertt med foten igår när jag skulle hjälpa Oscar att tömma golfbilen på bollar, så nu har jag jävligt ont. Aja, hoppas smärtan går över snart.

Idag är det valborg och tjejerna kommer komma över ikväll så ska vi grilla och ha lite trevligt. Det blir mysigt. Det är så himla skönt att vara ledigt tre dagar exxtra nu i veckan. under dessa lovdagar ska jag träna massa golf eftersom jag har tävling på söderby nu på lördag. Sen så måste jag också hinnna med att plugga lite. Skulle kännas bra att få lite gjort och kunna komma tillbaka till skolan och inte vara så stressad. Det känns som att jag kommer att nå mina mål, vilket känns toppen. Nu är det bara 42 dagar kvar tills jag slutar skolan och får sommarlov, sen börjar jag gymnasiet vilket ska bli superduperroligt.


Ha en bra valborg ♥ Josefin

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses ikväll! :) Kram

2008-04-30 @ 12:55:12
URL: http://lindahelana.blogg.se
Postat av: Lena

Åh, OC OC OC! äslakr OC, antar att du med gör det? tänkte på din fina header med Rachel? :D

2008-07-24 @ 18:02:01
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, OC OC OC! älskar OC, antar att du med gör det? tänkte på din fina header med Rachel? :D

2008-07-24 @ 18:02:30
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0