Träning

Jag har precis kommit hem efter att ha tränat ett pass nere på gymmet. Det var riktigt skoj att kunna köra på hårt igen efter att ha varit lite förkyld. Tur som jag hade kom pappa ner och hämtade mig, han snarare överraskade mig när han kom in där på gymmet. Tydligen så hade det börjat på att ösregn. Det var skönt att slippa cykla hem i regnet. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det bara korv med bröd för att ingen av oss är riktigt hungriga. Senare ikväll, klockan nio ska jag se på TopModel men innan dess har jag inget mer planerat. Jag tror faktiskt att jag kommer med några fler inlägg under kvällen.

Kommentarer
Postat av: patricia

du e duktig du!

2007-10-31 @ 19:04:55
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0