onsdag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men...

Imorse var jag i alla fall ute och sprang. Det var skitjobbigt att andas in den kalla luften, så det är inget jag kan rekommendera. Jag får helt enkelt ta och börja springa nere på gymmet istället. Trotts att det var riktigt kallt ute så var det härligt för att solen sken i det lite frostiga gräset.

Resten utav dagen vet jag inte vad jag ska gör rikitg, men det är massor utav saker som jag skulle behöva göra. T ex träna och plugga. Men att plugga känns inte speciellt lockade just nu. Vi får helt enkelt se vart dagen tar vägen.

Jo, en sak som jag vet att jag ska göra eller som jag håller på med nu är att tvätta mina golfklubbor och rensa bagen inför den kommande vinter. När jag inte har något att gör brukar jag kolla på bilder från i somras och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills nästa sommar. Vilken är din favorit årstid??

Inte har jag ätit någon frukost heller och så här dags brukar man ju i vanliga fall börja tänka på vad man ska laga för lunch. Jag tror faktiskt att jag ska kolla runt lite på internet och se om jag hittar några intressanta recept.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fvorit årstid är nog vinter.. men sommaren är oxå jätte bra. så jag vet inte.. hehe kram kram!

2007-10-31 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0