NyStart

Efter ett långt uppehåll med bloggande tänkte jag att det var dags att sätta igång igen. Jag har nu gjort en ny sida för att det ska bli en nystart på det hela. Jag kommer att blogga så mycket som möjligt.

Helgen har varit ganska lugn och jag har inte gjort speciellt mycket. I lördags var jag först nere på stan och fixade lite saker. Sen cyklade jag hem och tillbringade inprincip resten av dagen framför dator. Jag fixade nämligen mina gymnasieansökningar. Jag längtar verkligen till att få börja i gymnasiet. Jag kommer att söka ett golfgymnasium nere i Skåne och ett i Uppsala.

Idag har jag spelat golf tillsammans med mina föräldrar. Det gick ganska bra och det var riktigt skönt att komma ut i höstvädret. Efter golfen har jag pluggat lite engelska. Jag ska skriven en berättelse, men det är inte speciellt roligt. Det gäller bara att ta tur med det nu och få det undanstöka så att det är över. Det var nu efter kvällsmaten som jag satte igång med min nya blogg och nu sitter jag här och skriver.

Fram till klockan åtta ska jag fortsätta att jobba lite engelska. Men klockan åtta ska jag se på "Ensam mamma söker".

Ha det så bra resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du har börjat blogga igen!

2007-10-07 @ 18:32:39
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0