Måndag

Jaha, då var första skoldagen på den här veckan avklarad. Det var inte speciellt mycket i skolan idag utan på morgonen hade vi idrott och resten utav dagen har jag jobbat matte. Det är så himla kul att jobba matte och det beror kanske på att det är mitt favoritämne. Vilket är ditt favoritämne?

Nu har jag kommit hem och resten utav dagen ser faktiskt ganska lugn ut. Jag ska ut och springen en sväng efter att jag har skrivit klart detta men ikväll ska jag bara ta det lugn, kanske plugga lite.

Förhoppningsvis kommer ytterligare ett inlägg under kvällen. Men nu är det dags att sätta på sig joggingskorna...

Kommentarer
Postat av: patricia

mitt favorit ämne är oxå matte.. va kul att du har börjat blogga igen.. kram

2007-10-08 @ 16:30:19
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0