LÖRDAG

På förmiddagen åkte mamma och jag ner på stan och tränade lite. Mamma körde på som vanligt men jag däremot hade ingen energi alls i kroppen. Hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk nu när det är höstlov. Jag hade nämligen tänkt att jag skulle träna ganska hårt i nästa veckan för jag känner att jag behöver länga in en högre växel vad gällande träning om jag ska komma in på golfgymnasium.

Aja, efter att vi hade tränat åkte vi och handlade lite som vi behöver till maten ikväll. När jag kom hem ringde jag till Bea så att nu har vi bestämt att vi ska träffas ikväll hemme hos henne. Det ska bli riktigt kul.

Vad har ni gjort hittills idag då??



Vi får se om det blir något mer inlägg under dagen, jag är inte så säker på det eftersom jag ska bort. Ojdå, jag glömde att näma att vid tre ska jag iväg och fira min kusin Anna som har fyllt och sen ska jag som sagt till Bea ikväll.

Ha det bra ni som läser det här!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt! Jag och Patricia kom precis hem från VÄsterås nu ska jag gå hem till henne o sova där! Kram

2007-10-27 @ 16:56:29
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: patricia

som linda skrev.. linda kommer hit och ska sova här..vi har haft en riktigt roligt shopping runda i vås..puss

2007-10-27 @ 17:02:38
URL: http://patriciamaurd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0