Kramar till Bea

Jag vill börja med att ge Bea en massa kramar som har lagt ner tid och gjort en jättefin hader till mig. Visst är den fin och jag är riktigt nöjd med texten.

När mamma kom efter efter jobbet vid fyra åkte vi till Västerås, främst för att kolla på vinterkläder till min lillasyster. Vi hittade jättesnygga åt henne på Studium. Givetvis kunde inte jag låta bli att shoppa lite också. Jag köpte två stycken träningslinnen och ett "pannband" som passar bra att ha nu när det är höst och kallt. Jag shoppade alla dessa grejer på Stadium.

Här kommer en bild på det som jag köpte i Västerås

Nu ser jag verkligen fram imot att träna och i snyggare träningskläder.

Nu ska jag gå och se på Idol-eftersnack. Jag tycker inte att det var rätt som åkte ut. Jag tycker att Sam borde ha åkt ut istället. Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: bea

Jättefina grejer gumman! Puss

2007-10-27 @ 09:17:17
URL: http://beastyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0