Helg = plugg

Det var så himla kul att komma igång igen och blogga. Jag hade lovat mig själv att jag skulle se  till att hålla i det och försöka skriva i alla fall en gång om dagen, men så blev det ju inte. Jag kom av mig iprincip på en gång. Under helgen har jag pluggat en hel del, jag gör det nu också men kände att jag behövde ta en paus. Därför sitter jag nu och skriver ett inlägg.

Det är faktiskt riktigt roligt att plugga när man väl kommer igång och gör det. Jag ligger inte efter, utan jag gör det bara för att jag inte ska hamna efter. Veckan som kommer kommer vi att ha mycket att göra i skolan, vi ska nämligen göra ett "teknikprojekt". Jag tror faktiskt att det kommer att bli rikigt roligt, vi ska rita ett hus, ni vet typ en planritning och en fasadritning.

Det är inte bara skola som gäller i nästa vecka. På måndag, imorgon ska jag och Madde åka till Uppsala och gå på en föreläsningen. Den kommer att handla om "kost" innan elitidrott eller vad man ska säga. Det ska bli riktigt intressant.

Nu ska jag ta och fortsätta att plugga. Kanske kommer ett till inlägg under dagen.

Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0