...

Har precis varit ute och sprungit och idag blev det tre km. Till en början kan det kännas jobbigt att ta sig ut för att springa men när man väl är ut och när man har genomfört det känns det så himla bra. Det var skönt att komma ut och röra på sig i det vackra höstvädret med solsken. Nu gäller det att lägga in en högre växel vad gällade konditionsträning om jag ska komma in på det golfgymnasiet som jag vill. Det är nämligen så att det är vissa fysiska tester för att ta sig in.

Nu ska jag gå och duscha och sedan tror jag att jag ska plugga lite engelska.


Kommentarer
Postat av: Linda

Va duktig du är! Kram

2007-10-08 @ 17:21:30
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se
Postat av: Madde.A

Duktig du är då, själv så skulle ja också behöva springa.....ska börja göra det nu när handbollen börjat ordentligt, men det e som du säger, så jobbigt att komma ut ;)

2007-10-08 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0