En riktigt bra dag

Dagen började som ni kanske redan läst ganska tråkigt och jag hade ingen aning om vad jag skulle t och hitta på. Men nu när jag sitter här och skriver är jag riktigt nöjd med dagen. Under förmiddagen ringde jag upp Camilla för att hör om vi skulle kunna träffa, vilket vi gjort också. Vi träffades nere på stan och sen gick vi åt lunch på ett jättemyigt café. Vi hade jättetrevligt, maten var kanongod och vi satt där i dryga två timmar. Efter cafébesöket följde jag med Camilla till tandläkaren. Medans hon var inne hos tandläkaren satt jag ute i väntrummet och läste en tidning. Efter tandläkarbesöket tog vi en promenad hem till mig och väl hemma hos mig läste vi lite tidningar och pratade lite.
Tack Camilla för en underbar dag!

En tråkig sak är att min förkylning inte verkar vilja bli bättre utan snarare sämre. Just nu har jag välidigt ont i nacken och ner på ryggen samt ot över bröstet. Är lite orolig över vad som är fel. Varför kan jag inte bara få vara frisk och pigg nu när det är höstlov. Är det någon mer som är förkyld/sjuk nu när det är höstlov???

Nu ska jag gå in på ellos och hm och se om jag kanske hittar några snygga kläder.


Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0