Våffelälskaren

För bara ett litet tag sedan åt vi kvällmat och vi åt våfflor. För er som inte redan visste det kan jag berätta att jag har tre stycken fåglar och en utav dem heter Babbsan. Han är en väldigt sällskapssjuk fågel som inte gilla att vara själv. Han älskar att få provsmaka den maten som vi äter och det var precis det har fick göra idag. Jag streckte fram en bit våffla till honom och han verkligen älskade det. Han måste vara väldigt speciell, jag menar hur många fåglar är det som gillar att äta våffla?

image4
Babbsan har en jättehärlig personlighet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad roligt! Så söt så! Kram

2007-11-01 @ 18:26:30
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0