Söndamorgon

Idag klev jag upp vi åtta för att jag skulle äta frukost och göra mig iordning innan jag ska bege mig till skridsko. Jag ska åka om en halv timme och eftersom att jag är klar hinner jag skriva ett inlägg innan.

Igår kväll när jag kom hem efter att ha varit på middag hos farmor och farfar plockade jag lite i mitt rum för att det skulle bli lite mysigare och så. Det går fort att städa så fort man bara sätter igång och ganska roligt också.

ÅÅ, längtar inte till skolan imorgon, det är ju så himla skönt att bara vara hemma och slappa. Helger är riktigt härlig då man bara kan ta det lugn osv.

När jag kommer hem senare idag ska jag tända en massa ljus i mitt rum och plugga. Det är så himla mysigt att tända ljus nu när det är grått och kallt ute.


                              image6

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar ljus blir en helt annan stämmning! Kram

2007-11-18 @ 10:37:36
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0